Regulamin zakupów

  • 1. Postanowienia ogólne

ScandinavianJewelryDesign

SJD of Sweden AB

Box 1039

S-751 40 Uppsala

Szwecja

1.1. Zakres

Niniejsza umowa ma zastosowanie dla wszystkich relacji biznesowych między firmą Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) a jej klientami. Wersja Ogólnych Warunków Umowy, która obowiązuje w momencie zawarcia umowy lub dokonania zakupu, jest dokumentem rozstrzygającym dla wszystkich interakcji biznesowych.

W niniejszej umowie „konsument” oznacza każdą osobę fizyczną, która zawiera transakcję prawną w celu, którego nie można przypisać handlowej ani żadnej innej niezależnej działalności zawodowej. „Wykonawca” to każda osoba fizyczna lub prawna albo spółka prawna, która przy zawieraniu transakcji prawnej wykonuje niezależną działalność zawodową lub handlową. Termin „klienci” w niniejszych warunkach odnosi się zarówno do konsumentów, jak i kontrahentów.

1.2. Zawarcie umowy

Prezentacja produktów w sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, a niewiążący katalog internetowy. Klikając przycisk kończący proces składania zamówienia, składasz wiążące zamówienie obejmujące towary znajdujące się w Twoim koszyku. Otrzymanie zamówienia zostanie potwierdzone natychmiast po jego wysłaniu i samo w sobie nie stanowi potwierdzenia umowy. Przyjmujemy zamówienia, wysyłając potwierdzenie zamówienia w wiadomości e-mail lub dostarczając produkty w ciągu 2 dni. Klient jest odpowiedzialny za poprawność adresu e-mail podanego w zamówieniu, aby korespondencja wysyłana pocztą elektroniczną w celu realizacji zamówienia mogła zostać prawidłowo odebrana.

1.3. Sprzedawanie nieletnim

W przypadku, gdy klient nie ukończył 18 lat, przed dokonaniem zakupu klient musi uzyskać zgodę swojego opiekuna prawnego.

  • 2. Zwroty oraz odstąpienie od zakupu

Mamy nadzieję, że klienci Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) zawsze znajdą u nas coś dla siebie. Gdyby jednak dany produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, jako klient indywidualny masz prawo do odstąpienia od zamówienia i zwrotu wyrobu w ciągu 14 dni. W takiej sytuacji pokrywasz koszty wysyłki zwrotu. Produkt powinien być w nieużywany i nienaruszony. Należy umieścić go w oryginalnym opakowaniu.

Prawo do odstąpienia od zamówienia nie obowiązuje w przypadku, zamów przedmiot, gdy opakowanie ma uszkodzoną plombę. Nie obejmuje ono także biżuterii wykonanej na specjalne zamówienie, w tym pierścionków zaręczynowych, obrączek, ozdób grawerowanych oraz innych wyrobów wykonanych zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami.

Zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia wartości produktu proporcjonalne do stanu, w jakim do nas dotrze. Jeśli ze względu na nieprawidłowe użytkowanie produkt straci swoją funkcję, nie zwracamy wpłaconych środków. Aby otrzymać pełen zwrot środków, produkt musi być zdatny do sprzedaży jako nowy. Kolejne jest odesłanie oryginalnego opakowania w niezmienionym stanie. Jeśli chcesz skorzystać z prawa do zwrotu, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient. Odpowiada on także za dostarczenie produktu w nienaruszonym stanie w trakcie transportu zwrotnego. Jeśli produkt zaginie lub zostanie uszkodzony podczas transportu zwrotnego, odpowiedzialność ponosi klient, a Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) ma prawo do odmowy zwrotu środków. Zalecamy wysłanie zwrotu jako przesyłki z możliwością śledzenia. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania powiadomienia przez Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB). W razie pytań prosimy o kontakt z działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy.

Jeśli zamówienie zostało opłacone na podstawie faktury lub w ratach, należy skontaktować się z KLARNA w celu uniknięcia ewentualnych kar za opóźnienie w płatności.

Prawo do odstąpienia od zamówienia nie dotyczy firm.

  • 3. Reklamacje

W celu zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z działem reklamacyjnym Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) drogą mailową, podając numer zamówienia i powód reklamacji. Razem określimy następnie dalsze kroki dotyczące zwrotu i rekompensaty, jeśli ma ona zastosowanie. Jeśli Twoja reklamacja zostanie przyjęta, Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) pokryje koszty dostawy. Klientowi przysługuje 3-letnia gwarancja. Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych w trakcie wysyłki należy zgłaszać do naszego działu obsługi klienta w ciągu 4 dni roboczych od otrzymania przesyłki (dodatkowe informacje znajdują się w §2. Prawo do odstąpienia od umowy dla konsumentów)

  • 4. Metody płatności

Wszystkie ceny zawierają VAT. Wszystkie nasze płatności są przetwarzane przez firmę Klarna. Żadna z obowiązujących metod płatności podanych na naszej stronie internetowej nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. Jako klient możesz płacić kartą, na fakturę lub dokonywać płatności bezpośredniej. Termin płatności faktur wynosi 14 dni od daty wysłania towarów przez Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB). Jeżeli płatność nie zostanie dokonana do tego czasu, naliczona zostanie opłata za zwłokę w wysokości 6 EUR wraz z odsetkami karnymi w wysokości 25,5%. Jeśli to Twoja pierwsza transakcja odbywająca się za pośrednictwem firmy Klarna, podczas zakupu możesz otrzymać mikroinformacje umożliwiające nam weryfikację wykorzystanej przez Ciebie metody płatności. Klarna spełnia wszystkie standardy PCI DSS i posiada certyfikaty SSL, aby zapewnić bezpieczeństwo transakcji.

  • 5. Ceny

Ceny podane na stronie internetowej w momencie zamówienia dotyczą wszystkich transakcji. Wszystkie ceny w Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) zawierają podatek VAT, który jest podany na fakturze. Całkowita cena zamówienia składa się z ceny towarów w zamówieniu i wszelkich związanych z tym kosztów wysyłki.

  • 6. Koszty dostawy i wysyłki

6.1. Terminy dostaw

Wszystkie dostawy są realizowane przez firmę UPS. Konkretne terminy dostawy dla danego zamówienia są podawane w trakcie procesu płatności. W przypadku zamówień obejmujących więcej niż jeden produkt, wyślemy całe zamówienie w jednej przesyłce; czas wysyłki zależy wtedy od przedmiotu, przy którym widnieje najdłuższy czas dostawy. Częściowe dostawy są możliwe wyłącznie w wyjątkowych przypadkach, np. przy zamawianiu towarów o znacznie wydłużonym czasie dostawy.

6.2. Koszty wysyłki

Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) oferuje bezpłatną wysyłkę dla zamówień powyżej 99 EUR. W przypadku zamówień poniżej tej kwoty zostanie pobrana zryczałtowana opłata za wysyłkę w wysokości 10 EUR. Więcej informacji można znaleźć na stronie Informacje o dostawie.

Ostateczna cena zamówienia składa się z kosztu zakupionych artykułów (w tym podatku VAT), a także wszelkich powiązanych kosztów wysyłki. Cena ta będzie widoczna przy kasie przed dokonaniem płatności.

6.3. Ograniczenia geograficzne

ScandinavianJewelryDesign.pl przyjmuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski i wysyła zamówienia wyłącznie na adresy w obszarze kraju.

6.4. Uszkodzenie w transporcie

Dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować liczbę uszkodzeń w transporcie poprzez staranne pakowanie naszych towarów w odpowiednio zabezpieczone paczki. Niemniej jednak czasami może dojść do uszkodzenia lub utraty towaru podczas transportu. Jeżeli zamówiony artykuł dotrze do Ciebie uszkodzony lub dostarczone zamówienie okaże się niekompletne, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby omówić kolejne kroki. Możesz do niego dotrzeć pod adresem welcome@scandinavianjewelrydesign.com.

Jeśli okaże się, że towar został widocznie lub ewidentnie uszkodzony w momencie jego otrzymania, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego uszkodzenia dostawcy, który odpowiada za dostawę przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia któregokolwiek z artykułów po rozpakowaniu przesyłki prosimy o jak najszybsze przesłanie tej informacji do naszego działu obsługi klienta.

  • 7. Reklamacje i gwarancja

7.1. Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby po otrzymaniu reklamacji rozwiązać wszelkie problemy, jakie mogą się pojawić. Prosimy o przesyłanie reklamacji za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego lub drogą mailową na adres: welcome@scandinavianjewelrydesign.com

7.2. Gwarancja

Standardowe ustawowe prawa gwarancyjne mają zastosowanie dla wszystkich produktów Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) dostępnych w ramach handlu elektronicznego.

Jako sprzedawca stosujemy się do zaleceń producenta. Niektórzy producenci mogą oferować przedłużone gwarancje. W takim przypadku dalsze informacje na temat gwarancji znajdują się w opisie produktu. Klientowi przysługuje standardowa trzyletnia gwarancja określona w szwedzkiej ustawie o umowach konsumenckich, jeśli dla zakupionego produktu nie została określona żadna inna gwarancja.

  • 8. Odpowiedzialność

8.1. Siła wyższa

KitchenTime AB nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane siłą wyższą. Odnosi się to do wydarzeń jak m.in. wojny, klęski żywiołowe, spory na rynku pracy, decyzje rządowe, braki dostaw podwykonawców, zbyt kosztowne okoliczności oraz inne porównywalne wydarzenia, na które Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) nie ma wpływu i których nie można było racjonalnie przewidzieć. Takie zdarzenia należy przypisać działaniu siły wyższej, co oznacza, że zwalniają one KitchenTime ze stosowania się do wszelkich zawartych wcześniej umów.

8.2. Treści

Treść naszej strony została stworzona z wielką dbałością. Nie możemy jednak zagwarantować, że cała zawartość strony jest w pełni poprawna, kompletna i aktualna. Zgodnie z TMG § 7 ust. 1, na podstawie ogólnych przepisów prawa, jesteśmy odpowiedzialni za własne treści na naszej stronie internetowej. Zgodnie z §§ 8–10 TNG jako usługodawca nie jesteśmy zobowiązani do monitorowania przekazywanych lub przechowywanych informacji osób trzecich ani do badania okoliczności, które mogą wskazywać na nielegalną działalność. Nasze zobowiązania do usuwania lub blokowania korzystania z takich informacji zgodnie z ogólnymi przepisami prawa pozostają nienaruszone. Wszelka odpowiedzialność w tym zakresie obowiązuje jednak dopiero od momentu, gdy dowiemy się o konkretnym naruszeniu prawa. Gdy tylko dowiemy się o takim naruszeniu, natychmiast usuniemy treści, które naruszają prawo.

  • 9. Rozporządzenie w sprawie opakowań

Zgodnie z postanowieniami rozporządzenia w sprawie opakowań jesteśmy zobowiązani do odbioru elementów opakowania naszych produktów, które nie posiadają symbolu wskazującego na kompleksowy system utylizacji (np. „Der Grünen Punkt” Duales System Deutschland AG lub symbol „RESY”). Te elementy opakowania, jeśli zostaną odesłane, zostaną przez nas ponownie wykorzystane lub zutylizowane. W celu uzyskania dalszych wyjaśnień dotyczących ich zwrotu, prosimy o kontakt w sprawie konkretnych produktów. Wskażemy wtedy gminny punkt zbiórki lub firmę utylizacyjną w Twojej okolicy, która bezpłatnie przyjmie opakowanie. Jeśli nie jest to możliwe, możesz bezpłatnie zwrócić nam materiały opakowaniowe. Wykorzystamy opakowanie ponownie lub zutylizujemy je zgodnie z postanowieniami rozporządzenia w sprawie opakowań.

  • 10. Alternatywne sposoby rozwiązywania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR-VO i § 36 VSBG

Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów. Możesz znaleźć ją online pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Jesteśmy przygotowani do udziału w pozasądowym postępowaniu arbitrażowym, jeśli zajdzie taka potrzeba.

 

Wersja: 30/10/2021

 

Zaloguj się

Are you in the right place?

  • Netherlands
  • Germany
  • France
  • Poland
  • Ireland
  • Finland
  • Denmark
  • Portugal
  • Norway
  • Spain
  • Sweden
  • Italy
  • Austria | DE
  • Belgium | DE
  • Belgium | NL
  • Belgium | FR